20 Ιανουαρίου 2007

the good, the bad & the queen











Έχω την αίσθηση πως αυτός ο δίσκος είναι το πρώτο major event του 2007 (σίγουρα θα τον δείτε στις επόμενες λίστες της χρονιάς, όπου τελικά χωράνε τα πάντα). Ο Damon Albarn, μετά τους Blur και τους Gorillaz, έφτιαξε έναν δίσκο που κατά κοινή ομολογία είναι μία συνέχεια στον Parklife ή στον London Calling αν θέλετε. Τα συστατικά είναι εδώ, έχουμε έναν καθαρά αγγλικό δίσκο. Οι πρώτες αντιδράσεις είναι μάλλον καλές.
Ξεχωρίζουν τα
80's Life (Where do I see the light / It's all gone dead in a way) και Kingdom Of Doom (Friday night in the Kingdom of doom, ravens fly across the moon). Μου άρεσαν και τα Herculean, Three Changes.
(Φαινομενικά) ήρεμος δίσκος, μελαγχολικός, downbeat, με αρκετή αυτοπεποίθηση, θα συζητηθεί αρκετά. Αν ήμουν Λονδρέζος, σίγουρα θα μου άρεσε πολύ. Για την ώρα, είμαι συγκρατημένος και περιμένω να τον ακούσω περισσότερο.

εδώ οι στίχοι του δίσκου.
band site

υ.γ.:Ναι, το ξέρω ότι ο δίσκος έχει διαρρεύσει εδώ και 2 μήνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου