23 Απριλίου 2007

Volver


























Το Volver είναι η καλύτερη ταινία του Αλμοδόβαρ. Πάντα μιλούσε για τις γυναίκες, πάντα τις λάτρευε, τώρα πια τους παραδόθηκε: όλα για την μητέρα μου, την κόρη μου, την αδερφή μου. Η ιστορία αυτής της ταινίας υπό φυσιολογικές συνθήκες θα με άφηνε παγερά αδιάφορο, αλλά ετούτος εδώ γέμισε το φιλμ με γυναίκες που κάνουν φόνους και πλένουν το μαχαίρι του εγκλήματος μαζί με τα πιάτα, μιλούν με φαντάσματα και τα κρύβουν κάτω από το κρεβάτι τους, ενώ, πάνω απ' όλα, είναι πρόθυμες να φυλάξουν τα μυστικά τους μέχρι να πεθάνουν. "Αυτό είναι δικό μας θέμα, θα το λύσουμε μεταξύ μας" επαναλαμβάνουν συνεχώς οι πρωταγωνίστριες της ταινίας (δεν βλέπεις και κανέναν άντρα εξάλλου πέρα από 4-5 σκηνές!) και νιώθεις αμέσως ότι ο δημιουργός πέτυχε τον στόχο του. Volver σημαίνει επιστρέφω, κι όταν λες ότι επιστρέφεις από κάπου, ο προορισμός σου είναι πάντοτε το σπίτι. Όποιος την έχασε πέρυσι (όπως εγώ), ας την απολαύσει τώρα σε dvd, είναι μία από τις πιο ζεστές ταινίες των τελευταίων χρόνων.

4,5/5

3 σχόλια:

  1. Αντιθετα, το volver το βρηκα συμπαθητικο, αλλα ως εκει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...ξέχασα να το γράψω, είμαι σίγουρος ότι θα φανεί λάθος έτσι όπως θα το πω, αλλά... τέσπα: δύσκολα θα αρέσει στο γυναικείο κοινό το volver, και γενικότερα, όλος ο Αλμοδόβαρ [personal opinion]. Δεν γίνεται εύκολα αποδεκτός [και νομίζω σε ένα βαθμό είναι λογικό].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσες απο τις ταινιες του Αλμοδοβαρ εχω δει μου εχουν αρεσει πολυ, απλα σε σχεση με τις υπολοιπες το volver μου αρεσε λιγοτερο.
    Μου κανει εντυπωση παντως το σχολιο σου, γιατι περιμενα πως για εναν ανδρα θα ηταν πιο βαρετη αυτη η επιμονη του σκηνοθετη ενασχολησης με το γυναικειο κοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή