21 Απριλίου 2007

a weekend in the city

αποφεύγω να λέω την άποψη μου για δίσκους που έχω ακούσει λίγες φορές. θα κάνω όμως μια εξαίρεση για το νέο δίσκο των bloc party. και αυτό γιατί έχω την άισθηση ότι τον έχω ξανακούσει.
νομίζω ότι το συγκρότημα συνεχίζει από εκεί ακριβώς που είχε μείνει με το silent alarm, σαν να έχουμε να κάνουμε με τη συνέχειά του. ελάχιστες διαφορές βρίσκω μεταξύ των δύο άλμπουμ και παραδόξως αυτό δε με ενοχλεί. ίσα ίσα, μου αρέσει γιατί και το debut τους μου άρεσε πάρα πολύ. όλα δουλεύουν άψογα, τύμπανα, μπάσο, φωνητικά και βέβαια αυτές οι καταπληκτικές κιθάρες που μου φέρνουν στο μυαλό τους u2 (και ναι, αυτό είναι καλό!).

ελπίζω μόνο οι επόμενες ακροάσεις να μη με αναγκάσουν να κάνω νέο ποστ, αναιρώντας αυτό εδώ!!



ps. μόλις συνειδητοποίησα ότι ο τίτλος a weekend in the city ταιριάζει ακριβώς στην κατάσταση στην οποία βρίσκομαι. έχω ένα σαββατοκύριακο στην αθήνα πριν φύγω για κομοτηνή! παρακαλείται όποιος υπηρέτησε την πατρίδα στην εν λόγω πόλη να μου πει τι παίζει εκεί και αν έχει ραντάρ. ευχαριστώ!

4 σχόλια:

  1. ωραίος δίσκος. το Sunday ξεχωρίζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και το i still remember (που θα ναι αν δεν κανω λαθος το επομενο σινγκλ τους) ειναι πολυ καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I like your blog. By the way, my team in Portugal is Benfica, I like Karagounis and Katsouranis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. thank you JNuno ® !
    they are both good players
    & I like your photos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή