8 Νοεμβρίου 2007

muzine

άντε λοιπόν να πω και εγώ τη μαλακία μου (γεωργίου mode (πόσο γαμάτη και εύστοχη ατάκα ήταν αυτή;)) για το muzine. έχουν γραφτεί πολλά στα blog νομίζω αλλά ας πω και εγώ τη γνώμη μου μόνο και μόνο για να δικαιολογήσω το tag media στο seagazing. συμφωνώ με τον dust road, δεν έχει αυτή την ψωνίστικη μαλακία που έχει το sonik (που btw κυκλοφόρησε νέο τεύχος) και θεωρώ ότι το muzine μοιάζει περισσότερο με fanzine γιατί -στο πρώτο τεύχος τουλάχιστο- δεν ασχολείται με την επικαιρότητα όπως τα συνήθη περιοδικά. η επαφή του με το σήμερα έγκειται στην παρουσίαση εταιριών που βγάζουν αξιόλογη μουσική τα τελευταία χρόνια. εκτιμώ κάποιους από τους συντάκτες από τη μέχρι τώρα πορεία τους και γενικά μπορώ να πω ότι εμπιστεύομαι το περιοδικό. δεδομένου ότι πάντα τα πρώτα τεύχη είναι χειρότερα από τα επόμενα, πιστεύω ότι το νέο έντυπο αξίζει τα λεφτά του. και αν τα 7,5 ευρώ σας φαίνονται πολλά (εμένα μου φαίνονται πάντως), αγοράστε το από την πολιτεία που πάντα κάνει super τιμές ή ακόμα καλύτερα γίνετε συνδρομητές. αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου