21 Φεβρουαρίου 2008

masterpiece


2 σχόλια:

  1. α)Πολύ καλό το τευχος του Mojo κ ωραίο cd
    β)Και το cd των Neon είναι πολύ καλό
    γ)Για τον ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο ισχύει αυτό που είπε ο Johnny Rotten ''Μήπως νιώθεις ότι κάποιος
    σε κορο'ι'δεύει;''.Ασχολήσου με το
    basket να βρείς την υγειά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α) τωρα το ακουω και εγω το σιντακι, πολυ καλο. αλλα ρε γμτ 11,5 ευρω για ενα περιοδικο ειναι πολλα! :/
    β) τους Neon ειχα την τυχη να τους δω προσφατα ζωντανα και μου αρεσαν πολυ, το δισκο δεν τον εχω ακουσει ακομα. παντως οι keene με εχουν κατενθουσιασει!
    γ) ειμαι πολυ απογοητευμενος απο τον παο τα τελευταια 4 5 χρονια. αλλα η ευρωπη ρε γμτ ειναι ευρωπη. πρωταθλημα ουτε που βλεπω. τα σχολια μου για τον παο ειναι οτι θελουμε πρωτα απο ολα ενα νεο ιδιοκτητη. επισης, μετα το βαζεχα ενα επιθετικο που να σκοραρει δεν εχουμε βρει! κοντευουν 15 χρονια ρε πουστη! καλος ο σαλπι αλλα ολοι τον παμε επιδη κανει ακι ταγκλινγκ, οχι επειδη βαζει γκολ! και εββαια αυτος ο προπονητης που εχουμε φετος ειναι εντελως αμπαλος! πώς δεν τον πηρε ο υπνος στον παγκο στο δευτερο ημιχρονο! απελπισια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή