20 Μαρτίου 2008

the model spy

τις προάλλες που έκανα τα ψώνια μου πήρα και ένα singleάκι προς 3 ευρώ. για τους model spy όλο και κάπου είχα διαβάσει αλλά δεν είχα σαφή εικόνα, φτηνό ήταν λοιπόν το cd το πήρα να δω τι λέει. κατέληξε να είναι μια από τις γνωστές ευχάριστες εκπλήξεις που από το πουθενά σκάνε 4 διαμαντάκια. φέρνουν στο νου την αγγλική indie σκηνή aka smiths, housemartins, belle and sebastian και επίσης μου θύμισαν ένα από τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ, από τους house of love. ακόμα, μου θύμισαν ένα από τα πιο αγαπημένα μου ελληνικά τραγούδια, το she των narrow paths. άραγε τι απέγιναν αυτοί; τώρα που η ελληνική σκηνή φαίνεται να παίρνει τα πάνω της δεν ανεβάζουν στο myspace αυτό το κομάτι να γνωρίσει την απήχηση που του ταιριάζει; τέλος πάντων, στους model spy ξανά, μου άρεσαν πάρα πολύ -τις παραπάνω αναφορές για καλό τις κάνω, ένα μόνο μου την έσπασε λίγο. τι νόημα έχει να απαγορεύουν το κατέβασμα από το myspace; πόσο κέρδος μπορεί να έχουν από τα 3 ευρώ; γενικά μιλώντας, μου φαίνεται αδιανόητο στις μέρες μας να κόβεις τα downloads. κλείνοντας, οι model spy ετοιμάζουν δίσκο για τη sonic playground. αναμένουμε.

ps. πόσο απίστευτο κομμάτι είναι το she moves in movies και πού το έχω ξανακούσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου