9 Μαΐου 2008

free press

Ελπίζω βέβαια στο καινούργιο Sonik να μην υπάρχουν φαινόμενα σαν αυτό που περιγράφει ο Κωνσταντίνος Τσάβαλος στην κριτική του για τον Nick Cave: «Με την ευκαιρία αυτής της κριτικής, θέλω να αποκηρύξω δημόσια ένα αφιέρωμα στη δισκογραφία του Nick Cave που έχει δημοσιευτεί στο τεύχος 2 του Sonik, φέροντας το όνομά μου - το οποίο πολύ έχω πληρώσει έκτοτε. Το αφιέρωμα αυτό δημοσιεύτηκε με διαφορετικές βαθμολογίες από εκείνες με τις οποίες το έστειλα και, σε περιπτώσεις, και με διαφορετικά κείμενα, χωρίς ποτέ να ενημερωθώ ή να εγκρίνω αυτές τις αλλαγές - για λόγους που προτιμώ να ξεχάσω, παρά να ξαναφέρω στο προσκήνιο. Παρότι λοιπόν εμφανίζεται με την υπογραφή μου, είναι ένα αφιέρωμα που καθόλου δεν εκπροσωπεί τη σχέση μου με τον Cave και τη γνώμη μου για τους διάφορους δισκογραφικούς του σταθμούς».
από εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου