30 Σεπτεμβρίου 2008

Dear Science,, Tricky και πρόωρες εκλογές
















  • Ενώ η χώρα πηγαίνει ολοταχώς προς πρόωρες εκλογές (υπάρχουν κι άλλου είδους;), εγώ έβαλα στο repeat τον καινούργιο δίσκο των TV On The Radio, Dear Science, (το κόμμα είναι μέρος του τίτλου) και ομολογουμένως έχω ενθουσιαστεί. Κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι οι δίσκοι της 3ης Χιλιετίας: δυνατοί, με ρυθμό, πολυσυλλεκτικοί και ταυτόχρονα ισορροπημένοι ανάμεσα στο πόπιουλαρ και το αντεργράουντ. Προσωπικά τους είχα αδικήσει στα δύο προηγούμενα άλμπουμ τους, αλλά αυτό φαίνεται πως ήρθε για να μείνει.
  • Στα παραλειπόμενα ακούω το Knowle West Boy του Tricky. Το Puppy Toy και η Veronica είναι εκπληκτικά, ενώ 1-2 κομμάτια ακόμα έχουν κάποιο ενδιαφέρον. Αυτό το λες μεγάλη επιστροφή όταν έχεις φτιάξει το Maxinquaye; Δε νομίζω.
  • Οι Kings of Leon στον τελευταίο τους δίσκο βαδίζουν πάνω στα χνάρια του προηγούμενου, δηλ. εξωστρεφείς ροκ συνθέσεις για μεγάλες αρένες και στάδια. Ό,τι πρέπει δηλαδή! Δεν σε εντυπωσιάζει, τον ακούς όμως πολύ ευχάριστα.
  • The Vatopedi Code απόψε από τον Λαζόπουλο... Ήταν το πρώτο θέμα συζήτησης στο στρατόπεδο (σοβαρά)! Επειδή δεν βλέπω συχνά τηλεόραση, θυμίστε μου, αυτός δεν ήταν που έλεγε ότι θα σταματήσει τις εκπομπές του με το Αλ Τσαντίρι γιατί επαναλαμβάνεται; Άσχημο πράμα η επιτυχία...
  • Περισσότερα για το Βατοπέδι και τον Άθω στο πολύ καλό περσινό βιβλίο του Αλεξάκη με τίτλο μ.Χ. Επιστολές υποστήριξης προς τον Χίτλερ, μεγάλος αριθμός αυτοκτονιών νέων μοναχών, πυροβολισμοί στα παραπλέοντα καΐκια γιατί πάνω τους επιβιβάζονται γυναίκες -αυτά τα μιερά πλάσματα- και άλλα πολλά. Μεγάλη η χάρη Του.
  • Αυτές τις μέρες θα πάρω νέο υπολογιστή και, ενώ όπως έχω ξαναγράψει αυτός θα είναι σίγουρα Apple, έχω μεγάλο δίλημμα ανάμεσα στον σταθερό iMac [24'', διπλοπύρηνος στα 2.8, 320 σκληρός και 256άρα κάρτα γραφικών --->1680 ευρώ] και στο φορητό MacBook Pro [15.4'', διπλοπύρηνος στα 2.4, 200άρης σκληρός και 256άρα κάρτα γραφικών --->1900 ευρώ]. Καμία βοήθεια;











  • Ελληνική αβανγκάρντ σε βίντεο κλιπ. Με δυσκόλεψε λίγο, αλλά το βρήκα! έλεος...

υ.γ. θα φλυαρούσα περισσότερο, αλλά αυτή η σύνδεση του κόνεξ με έχει τρελάνει (γράφω αυτό το ποστ δύο ώρες)!

υ.γ.2 δεν ξανά-αλλάζω template με τπτ!

4 σχόλια:

  1. 1) Ωραίο το Dear Science. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν είναι πολύ ωραίο (και σε ένα μήνα θα το ακούω ακόμα) ή απλώς ωραίο (και θα το ξεχάσω σε μια βδομάδα)

    2) Ισχύει για τον Tricky, απογοήτευση το Knowle μιας και είχε δημιουργήσει θόρυβο.

    3) Εγω θα έπαιρνα MacBook Pro, ξεκάθαρα γιατί γουστάρω να έχω ενα laptop. Αν δεν σου χρειάζεται laptop πάρε το desktop, δεν υπάρχει σύγκριση (24 ίντσες είναι αυτές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα και γω το ίδιο δίλλημα και τελικά κατέληξα με ένα sony vaio 14.1'' χωρίς να το καταλάβω. Με φάγανε τα δεν το χρειάζεσαι το mac. Εγώ πάντως ήμουν πολύ κοντά στο imac. Το dear science με έχει μπερδέψει λίγο, δεν αποφάσισα ακόμη. Τελικά είμαι από τους λίγους που δεν έχουν προβλήματα με το κόνεξ. Καλές αγορές όπως και να έχει. Α! και να μην το ξεχάσω, καλορίζικο το νέο template. Μάλλον ήταν κουραστικό το σετάρισμα του, αλλά τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενα μονο σχολιο στα πεταχτα, το σεταρισμα δεν εχει ολοκληρωθει. τα λινξ θα ανανεωθουν συντομα ωστε να δειχνουν σε οοοολα τα αγαπητα μας μπλογκ. ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ή μακ ή τίποτα.
    10 χρόνια ενασχόλησης με τους υπολογιστές με οδήγησαν εκεί. (πως λέμε "45 κατασκευαστές πλυντηρίων"...)
    δεν θέλω να ξανακάνω ρεστάρτ σε μπλε οθόνη (κ φορμάτ ακόμα περισσότερο) με τίποτα.

    έχω αποφασίσει να πληρώσω το κάτι παραπάνω στην τιμή. τώρα, σκεφτόμουν αρχικά το φορητό, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, δεν το χρειάζομαι 100% - σαν desktop replacement θα το χρησιμοποιώ τις περισσότερες ώρες. οπότε γιατί να μην πάρω την 24'' οθόνη που είναι απόλαυση; και αργότερα παίρνω ένα πραγματικά φορητό μικρό, 13-14'' να καλύψω κ αυτόν τον τομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή