12 Δεκεμβρίου 2008

το θυμάστε αυτό;

Η Διεθνής Αμνηστία ζητά την επανεκδίκαση της υπόθεσης αστυνομικού που αθωώθηκε για τον φερόμενο βιασμό Ουκρανής (Διεθνής Αμνηστία)
«Ένα βράδυ στις 26 Φεβρουαρίου [1998], ήρθε στο μπαρ ο αστυνομικός. Αφού ήπιε, μου ζήτησε να πάω μαζί του. Αρνήθηκα, αλλά τελικά, εξαιτίας των απειλών και των πιέσεων του ιδιοκτήτη, τον ακολούθησα στο ξενοδοχείο 'Ελληνίς' στην Αμαλιάδα. Εκεί μου ζήτησε να κάνω σεξ μαζί του. Όταν αρνήθηκα μου ρίχτηκε, με πέταξε στο κρεβάτι, μου έβγαλε τα ρούχα, με χτύπησε και με βίασε. Έκλαιγα και φώναζα κι εκείνος με έβριζε. Ήμουν σε φρικτή κατάσταση και τα γεννητικά μου όργανα πονούσαν. Φοβόμουν και αμέσως μετά ανακάλυψα ότι αιμορραγούσα».

όχι, όχι, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ. α, όλα κι όλα. να τα λέμε αυτά.

@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου