18 Οκτωβρίου 2009

Αύριο, να μην ξεχάσω


Να ακούσω την πρώτη εκπομπή στον νέο Alpha 98,9 στα FM ο οποίος πλέον θα ονομάζεται radio Θέμα 98,9 του φοβερού και τρομερού, του μοναδικού και ανεπανάληπτου Τζίμη Πανούση.

Ο "Δούρειος Ήχος" θα βρίσκεται και πάλι στον αέρα περίπου την ίδια ώρα, δεν έχω καταλάβει ακριβώς αν θα αρχίζει στις 12 ή στις 12.30, πάντως θα είμαι συντονισμένος, γιατί όπως προσπαθούσα να εξηγήσω και στον oksikemia, ο Πανούσης είναι υπεράνω σταθμών και μέσων, είτε κάνει παρέα με την Γιάννα, είτε με τον Θέμο, κι ας έχει 2 τζιπ κι ας χτίζει πισίνα στο (παράνομο) εξοχικό του.

Ο Πανούσης δεν είναι λάκης (κι ας μην πήγε ούτε φαντάρος), ο Πανούσης είναι Πανούσης.



εδώ μία πρόσφατη συνέντευξή του:

Πιστεύετε ότι η γενιά σας κατέστρεψε την Ελλάδα;
Οχι, νομίζω ότι είμαστε μια από τις καλύτερες γενιές. Εχω αλλάξει άποψη. Πρέπει να πω ότι αλλάζω συνεχώς απόψεις. Δηλαδή, οι απόψεις που θα πούμε τώρα -αν μπορούν να θεωρηθούν απόψεις- εντάξει, ο καθένας θα βγάλει τα συμπεράσματά του. Αλλά αν κάναμε τη συνέντευξη μισή ώρα μετά, θα ήταν εντελώς διαφορετικές. Διότι είμαι καθαρός μαρξιστής, γέννημα θρέμμα. Αλλάζω βάσει των συνθηκών. Και αϊνσταϊνικός βαθιά. Ολα είναι σε σχέση με κάτι άλλο. Εγώ είμαι τώρα αυτός που είμαι, σε σχέση μ’ εσένα που μου παίρνεις συνέντευξη. Αν ήτανε μια μουνάρα εδώ τώρα και μου ’παιρνε συνέντευξη, θα ήμουν εντελώς διαφορετικός.

Είστε σαφής.
Θα ήμουν ένας γκόμενος σαν τον Ρομπέρτο Καβάλι -δεν ξέρω αν τον γνωρίζεις- ένας μόδιστρος Ιταλός.


6 σχόλια:

  1. θα αρχίσεις τη ζαλούρα πάλι; φτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τίτλος σου θα μπορούσε να έχει κι ένα ρ αντί για χ... Όχι για τον Πανούση... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χεχεχε... Το έχω ξεπεράσει αυτό το κόλλημα, το συνιστώ και στους υπόλοιπους, για να ακούσουν μία απολαυστική σάτιρα on air.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να λέμε και την αλήθεια, ήταν πολύ μέτριος σήμερα, προς το κακός. Αν δεν πάρει τα πάνω του σύντομα, θα πρέπει να ξανασκεφτεί την συνέχεια της ίδιας περσινής ιδέας του ΔΗ. Ίσως χρειάζεται κάτι καινούργιο, θα το δούμε βέβαια και στη πορεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες οι εκπομπές ανεβαίνουν στο youtube από τον χρήστη Thema989 και μπορείτε να τις ακούσετε από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή