17 Νοεμβρίου 2009

πόστς που θέλω να κάνω ν2





εξαιρετική η ιδέα του inverted_a, αφού δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε τα ποστ που θέλουμε, ας γράψουμε σε ένα ποστ τι θα γράφαμε αν είχαμε χρόνο, διάθεση κτλ.

δυστυχώς για κάποιους λόγους, γράφω πια ελάχιστα εδώ. σκέφτομαι ότι οι αγαπημένοι μου δίσκοι για φέτος έχουν σχεδόν αγνοηθεί από το seagazing. μακάρι να εγκλιματιστώ σύντομα στο νέο περιβάλλον μου και με τον καινούριο χρόνο να γράφω πιο συχνά.

επιβάλλεται ένα ποστ γιατί το 2010 πρέπει να ακούσω world, world με την καλη έννοια (ψινάκης λολ)! ή ένα ποστ στο οποίο θα εξηγώ γιατί κατά τη γνώμη μου οι gnarls barkley είναι ενδεχομένως σημαντικότεροι από όσο πιστεύουμε. ένα ποστ να αναρωτιέμαι γιατί κανείς φέτος δεν ασχολήθηκε με τον εξαιρετικό δίσκο του richard hawley και ένα ακόμα που να επιχειρεί να εξηγήσει πώς γίνεται να κολλάω με τους wooden shjips και τους condofucks τη στιγμή που δηλώνω ότι πια βαριέμαι τις κιθάρες (προφανώς λέω ψέμματα); τέλος, χρωστάω ένα πόστ για έναν από τους ωραιότερους δίσκους που βγήκε ποτέ, το first take της roberta flack.

υγ. inverted_a δεσμεύτηκες δημόσια για mega post σχετικό με τη naomi.

2 σχόλια:

  1. Εγώ σκοπεύω τους επόμενους μήνες/χρόνια να ακούω μόνο ECM, οπότε ας κλείσουμε τη δεκαετία με τα rock/indie/alternative να πάμε παρακάτω.

    Με αδικείς για τον richard hawley, κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν πειράζει, θα σε καλοπιάσω με το αφιέρωμα στην naomi (την οποία βεβαίως βεβαίως κανείς μας δεν θα ήξερε αν δεν υπήρχε αυτός ο άγιος άνθρωπος...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε ενα ποστ εδω και εκει και μια δυο καλες κριτικες δεν ειναι αρκετα. θυμαμαι αλες χρονιες που επεφταν τα τσιμεντα οταν εβγαζε δισκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή