20 Ιουνίου 2010

Σωκράτης Μάλαμας: έξω

Μία λέξη: επιτέλους. Έπρεπε να περάσουν 20 χρόνια δισκογραφίας για να βγει live δίσκος; Αφού όλοι βλέπαμε πόση δύναμη υπήρχε στις ζωντανές εμφανίσεις. Τέλος πάντων, 4 cd και 2 dvd είναι αυτά, με τα μισά να είναι ηχογραφημένα ζωντανά μεν, μέσα στο studio με όλους τους μουσικούς δε. [more info] Χορταστικό box.

ένα μικρό αφιέρωμα στον σωκράτη εδώ

υγ: ιδέα μου, ή είναι ο μόνος που ξεπερνά τη δημοτικότητα της monika;

9 σχόλια:

  1. τι εννοεις με το υστερογραφο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι ο Μάλαμας πλέον είναι αποδεκτός από κόσμο που ακούει διαφορετικά είδη μουσικής, χωρίς να αμφισβητείται (ιδιαίτερα) η ποιότητά του, κάτι που από τους νέους καλλιτέχνες συναντάμε ίσως μόνο στη Μόνικα (οκ, υπάρχουν "αντιδράσεις" ακόμη, αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι συμφωνούν για το ότι έχει ταλέντο στο να γράφει τραγούδια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τυχαίο ή όχι οι μόνες συναυλίες που έχω πάει αυτό το καλοκαίρο είναι του Σωκράτη και της Μόνικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "αποδεκτός από κόσμο που ακούει διαφορετικά είδη μουσικής" . . . Χμ όπως και πολλοί άλλοι "παλιοί", τσανακλίδου, κ.β., γαλάνες, φάμελλος κλπ κλπ κλπ και καινούριοι όπως ας πούμε ο monsieur minimal (οκ η μόνικα έπιασε λίγο περισσότερο)
    λίγο ασαφές το υστερόγραφο, να συγκρίνεις δηλαδή τη δημοτικότητα ενός καταξιωμένου και χρόνια στο χώρο με τη μαζική πολύ πρόσφατη αγάπη για μια νέα καλλιτέχνιδα. . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμ... οι περισσότεροι άνθρωποι που ρωτάω για μουσική, τα μόνα ελληνικά ακούσματα που έχουν τα τελευταία 10 χρόνια είναι ο Μάλαμας και ο Θανάσης. Και μία (ισχυρή) μειοψηφία τον Δεληβοριά. Μου δίνεται η αίσθηση πως είναι οι μόνοι που έχουν "διασωθεί" κατά κάποιον τρόπο (όχι προσωπικά, εγώ ακούω ακόμα τους πρώτους 2 δίσκους του Περίδη και τρελαίνομαι, γενικότερα μιλάω με βάση όσα ακούω).

    Όσο για την Μόνικα, νομίζω πως απέχει έτη φωτός από οποιονδήποτε άλλο βγήκε μετά το 2000 ας πούμε (ποιός άλλος μπορεί να φέρει 4.000 άτομα στον Λυκαβηττό μόνος του;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο τζορτζ μπορει

    [σορυ δεν κρατηθηκα! :D]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς απλά μου φαίνεται λίγο άκυρο να συγκρίνεις κάτι αναγνωρισμένο με κάτι (για την ώρα) προσωρινό.

    υγ.Οι άνθρωποι γύρω σου δηλαδή ξέρουν τον δεληβοριά και όχι την τσανακλίδου ή τον κβ ; χμ... Στις δικές μου παρέες όλες οι ελεκτρούδες θεωρούν την πρώτη μαστ, είναι κάτι σαν απόδειξη ότι κι αυτές πονάνε, τι να πω . . .

    υγ2.Εννοείς και το "καλή σου μέρα αν ξυπνάς" ? Πολύ ωραία δουλειά . . . . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τσοπαναραιος21 Ιουν 2010, 5:02:00 μ.μ.

    ο μαλαμας εχει καταφερει τον καλυτερο ελληνικο δισκο ολων των εποχων , τις ασπρομαυρες ιστοριες. μετα απ αυτον ολοι οι υπολοιποι δισκοι του μοιαζουν επιτηδευμενοι και αδυναμοι! γεια σου ρε σωκρατη αρχοντα!

    υ.γ τον πανουση ξεχνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το έβαλα πρίν μισή ώρα να το ακούσω και δεν θέλω να σταματήσω... και έχει μπάλα γαμώτο!!

    εμένα μου άρεσε η σύγκριση Μάλαμα-Μόνικας. Όχι τίποτα άλλο αλλά ο Μάλαμας μπορεί να είναι παλιός και μεγάλος ηλικιακά, αλλά είναι ακόμα "ζωντανός" με ένα κοινό που όλο επεκτείνεται. Χαίρομαι που σιγά-σιγά οι φίλοι μου κολλάνε με αυτόν και με τον Θανάση - έστω και αργά, δεν πειράζει.

    Το θέμα είναι οτι μετά απο αυτούς τους δύο (είναι και πενηντάρηδες, ε) το χάος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή