8 Σεπτεμβρίου 2007

spoon

τον τελευταίο καιρό ακούω περισσότερο παλιά άλμπουμ παρά φετινά. έχω βαρεθεί να ακούω παρόμοιες μπάντες. ΑΛΛΑ, υπάρχουν δίσκοι που κάθε φορά με βάζουν σε σκέψη σχετικά με αυτή μου την τακτική. τι διαμάντια μπορεί να χάσω αν δεν ενημερώνομαι για τις νέες κυκλοφορίες. αντιπροσωπευτικότατο δείγμα τέτοιου δίσκου είναι το ga ga ga ga (merge) των spoon από το austin. ΔΙΣΚΑΡΑ, τι άλλο να πώ; γενικά μου είναι δύσκολο να χαρακτηρίσω τον ήχο της μπάντας, θα προτιμήσω την προφανή και εύκολη λύση: indie. όσοι τους ξέρουν ήδη καταλαβαίνουν, για τους υπόλοιπους δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός από να τους παραπέμψω στους ειδικούς. όλα τα λεφτά είναι ο britt daniel (είναι αυτός που δείχνουν οι υπόλοιποι στη φωτογραφία) τραγουδιστής και στιχουργός της μπάντας. το magnet (τους έχει και στο εξώφυλλο) γράφει ότι οι στίχοι είναι πολύ ενδιαφέροντες, ο britt πρόσφατα χώρισε και για αυτό μιλάει. τα αγαπημένα μου τραγούδια είναι τα the ghost of you lingers και finer feelings. κοντολογίς (απάισια λέξη), το ga ga ga ga ga θα κονταροχτυπηθεί με τους national για την κορυφή στη λίστα μου στο τέλος του χρόνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου