4 Μαΐου 2009

byron's girlfriend | the river flows like


































σπάνια γράφω για κάποιο δίσκο μετά την πρώτη ακρόαση αν και τώρα πια έχω αναπτύξει τα αυτιά μου (!!) και μπορώ να καταλάβω από την πρώτη φορά αν κάτι θα μου αρέσει. προσοχή, τι μου αρέσει όχι τι είναι (απαραίτητα) καλό. πρότεινε ο φίλος νίκος το δίσκο the river flows like των byron's girlfriend και τη στιγμή που γράφω αυτό το ποστ δεν έχω ακόμα φτάσει στο τελευταίο τραγούδι. την τελευταία περίπου μισή ώρα που το ακούω έχω ενθουσιαστεί, και αυτό είναι κάτι που μου συμβαίνει όλο και πιο σπάνια! η μπάντα είναι το προσωπικό project του βύρωνα από τους neon (τεράστιο γκρουπ). το the river flows like δε μοιάζει με τις ηχογραφήσεις των neon, είναι μάλλον ποπ/indie /twee παιγμένο ηλεκτρονικά. ωστόσο στα πιο εσωστρεφή τραγούδια γίνεται ξεκάθαρο σε ποιο άλλο σχήμα συμμετέχει ο byron..

ps. thnx nick!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου