18 Ιανουαρίου 2010

Το πολύ σε 2 εβδομάδες το Avatar θα έχει περάσει τον Τιτανικό σε εισιτήρια

και 'μένα τι με νοιάζει θα μου πείτε; εμένα με νοιάζει πάντως γιατί είχα βάλει στοίχημα με έναν αμετανόητο μεταλλά που υποστήριζε ότι ο τιτανικός δεν θα ξεπεραστεί ποτέ σε εισπράξεις, "ούτε σε 100 χρόνια" και εγώ του είπα τότε (2005) ότι το πολύ σε 10 χρόνια το ρεκόρ του θα έχει ξεπεραστεί.

δεν έχω χάσει ποτέ μου στοίχημα, μπιλίβ μι.

2 χρυσές σφαίρες χθες το αβαταράκι (Καλύτερης Δραματικής Ταινίας, Καλύτερης Σκηνοθεσίας). νοτ μπαντ....

4 σχόλια:

  1. θα τον περασει σε εισητ ή σε εισπραξεις ή και στα 2? το πρωτο ειναι προφανως πιο ευκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω το mojo box office μετατρέπει τα εισιτήρια σε χρήματα ίσης αξίας από κάθε χρονιά στο σήμερα (βάση πληθωρισμού κτλ.) δεν μετράει αριθμό εισιτηρίων αλλά εισπράξεων λοιπόν.

    αλλά αν συνεχίσει έτσι και στα εισιτήρια 1ο θα βγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, έκανα λάθος, η λίστα με τις αναθεωρημένες τιμές λόγω πληθωρισμού είναι αυτή:

    http://boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm

    και εκεί είναι πρώτο το Όσα παίρνει ο άνεμος και ο Τιτανικός 6ος. Το Άβαταρ είναι μέχρι στιγμής 34ο.

    Σημαντική παρατήρηση: η λίστα αυτή μετράει μόνο τις εισπράξεις εντός ΗΠΑ όπου και προσθέτει τον πληθωρισμό του δολλαρίου. ΔΕΝ λαμβάνει καθόλου υπόψιν της τις εισπράξεις από τον υπόλοιπο κόσμο, που είναι για πολλές ταινίες τα 2/3 των συνολικών εισπράξεων τα τελευταία χρόνια (γιατί εκεί θα έπρεπε να αναπροσαρμόζει οικονομικά στοιχεία από 200++ χώρες!!!).

    Οπότε κρατάμε τα κέρδη σε απόλυτους αριθμούς και κάνουμε μόνοι μας όσες υποψίες θέλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή