22 Ιουνίου 2009

Shortnotes of the week (25/52)

Christ Carrying the Cross
Bosch (1490), oil on panel
(click to enlarge)
  • Γελοιοποιήθηκε το βήμα, έκλεισε ο ΕΤ (κι η Χώρα νομίζω;), πάει κι ο City, και εδώ ταιριάζουν 3 ερωτήματα: 1)ποιός διαβάζει ακόμα εφημερίδες; 2)who cares? και 3)πού θα ακούμε τον Πανούση τώρα γμτ;;;
  • Εδώ αξίζει να σημειώσουμε κάτι: Τα περισσότερα εκθέματα υπήρχαν και στο παλιό, το φτηνιάρικο μουσείο των 1450 τ.μ. αλλά όποιον και αν ρωτήσεις ούτε που τα θυμάται αν τα έχει δει και πόσο μάλλον δυσανασχετεί και μόνο στην ιδέα ν' ανέβει στο βράχο της Ακρόπολης. "Τι είμαι κάνας τουρίστας", θα πει. [ο λαός της πατάτας]
  • Μπήκαν στα μπλογκζ μας οι οχτροί/μ' αλλοιωμένη IP/κι εμείς μετρούσαμε άλλο ένα χιτ/την πρώτη μέρα.
  • - Θα έκανα τα πάντα για μια γυναίκα σαν κι’ εσένα - Σαν κι’ εμένα; Όχι για μένα; [πέσιμο]
  • Τον ...πήγα από την πρώτη στιγμή... Όχι, δεν τον εκτίμησα ποτέ, δεν τον πίστεψα ποτέ, δεν με συγκίνησε ποτέ. Αλλά γέλασα, με έκανε και γέλασα. Αλήθεια υπάρχει μεγαλύτερο προσόν από το χιούμορ σε έναν άνδρα; [χυλόπιτα]
  • Όσο για το “Καθαρτήριο” του Castellucci εδώ συγχωρείται μόνο ο πατέρας. Ο Θεός δηλαδή, του οποίου το μέγα προπατορικό αμάρτημα είναι ότι έπλασε τον Υιό με ανθρώπινες ιδιότητες. Και αυτός θα αίρει πλέον την Αμαρτία στους αιώνες. Σε μια Κόλαση από την οποία δεν υπάρχει γυρισμός. Φεύγω με την απορία: Υπάρχει συγχώρηση για ένα τόσο μεγάλο αμάρτημα; Εκτός και αν δεχτούμε τη ρήση του σοφού ότι η μόνη δικαιολογία του Θεού είναι ότι δεν υπάρχει.
  • Μια μέρα του πήγα κάτι που είχα γράψει. Δεν είχα βάλει στην παρτιτούρα το όνομά μου. Μου λέει: «Το έκανες από σεμνότητα;». Απάντησα: «Δεν ξέρω». Μου λέει: «Αυτό που έκανες είναι εγωισμός. Σεμνότητα είναι να βάλεις το όνομά σου, ώστε αν εσύ ξέρεις ότι είναι βλακεία, να το μάθουν όλοι ότι εσύ την έφτιαξες. Κι αν πιστεύεις ότι είναι καλό, τότε να έχεις τη σεμνότητα να δεχτείς τα συγχαρητήρια των άλλων». Αυτό μου έκανε εντύπωση, γιατί ζούμε σε μια χώρα που τη λέξη σεμνότητα την χρησιμοποιούν όλοι σαν καραμέλα. [αλκίνοος ιωαννίδης]
  • SOCIALISME (2010), του Jean-Luc Godard :: αυτό πάει να πει είδηση!
  • live#1 / live #2 (σημ: πρέπει να απαγορευτούν δια ροπάλου τα κινητά και οι φωτογραφικές μηχανές από κάθε live event σε όλο τον πλανήτη άμεσα)
  • Όλοι όσοι μιλάνε για τον Ρίτσο, έχουν υπόψη τους επιμέρους κομμάτια του έργου του: απλούστατα, είναι απολύτως αδύνατο να το διαβάσει κανείς όλο. // στην ιπποκράτους...
  • Θα σου εξηγήσω πόσο καθαρά άκουγα το [listen] Another World του Anthony να κρύβεται κάτω από την απόλυτη σιωπή εκείνου του απογεύματος καθώς έφερνα στο μυαλό μου την Κατεχάκη (προς Μεσογείων) των καθημερινών μου πρωϊνών. Τότε που δεν είχαν κυκλοφορήσει τα παραπάνω τραγούδια, είχα πει, απλά, πως πέρασα γαμάτα. Σήμερα όμως μπορώ να σου πω περισσοτερα. Κατάλαβες;
  • between meals
  • Ένας στους τέσσερις άνδρες στη Νότια Αφρική έχει προβεί στην πράξη του βιασμού, αποκαλύπτει έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του Συμβουλίου Ιατρικής Έρευνας της χώρας. Οι μισοί από αυτούς έχουν επιτεθεί σε περισσότερα από ένα θύματα, ενώ τρεις στους τέσσερις που παραδέχτηκαν ότι προχώρησαν στην εν λόγω πράξη, πραγματοποίησαν την πρώτη τους επίθεση κατά τη διάρκεια της εφηβείας. [tvxs]
  • και τα πανεπιστήμια σε γύψο!
  • 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου