17 Δεκεμβρίου 2009

moritz von oswald trio | vertical ascent (honest jon's records)

Ambient-Techno-Kraut-Jazz-Dub-Electronics for all! γράφει ο lkrory21 για αυτό το δίσκο. μου είναι δύσκολο έτσι και αλλιώς να περιγράφω ήχους, σκέψου πόσο δυσκολεύομαι τώρα που θέλω να γράψω πόσο πολύ μου άρεσε αυτός ο δίσκος. από τις ωραιότερες στιγμές της ημέρας μου, όταν το βράδυ βάζω να ακούσω τα σκοτεινά beat του Vertical Ascent συντροφιά με το βιβλίο μου. αν δεν είχα φτιάξει τη λίστα μου για την μπλογκοψηφοφορία νωρίς, το άλμπουμ αυτό θα ήταν σίγουρα μέσα στη δεκάδα. δεν πειράζει, θα είναι στη λίστα με τα γαμάτα άλμπουμ της χρονιάς που δεν πρόλαβα να ακούσω εγκαίρως ώστε να μπουν στη λίστα και που θα δημοσιευθεί παραδοσιακά την τελευταία μέρα του χρόνου. highly recommended! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου